Rimbomba. Cicle de Poesia Viva de València

El 21 de març, Dia Internacional de la Poesia, el Teatre El Musical acollirà la primera edició del cicle Rimbomba, un acte coordinat pel poeta escènic Jesús Ge on la paraula dita tractarà de recuperar l’espai públic i conquistar els escenaris.

L’spoken word, l’experimentació amb cants o fonemes, la hibridació amb músiques o l’acompanyament audiovisual són les diferents modalitats que podrem gaudir en Rimbomba. En aquesta ocasió seran Dani Orviz, Iris Almenara i Hugo Mas els encarregats de portar la paraula poètica al teatre.

Dani Orviz (Sotrondio, Astúries, 1976) és poeta, videoartista, performer, còmic i presentador del programa #Deslenguados en La 2 (TVE). A més d’actuar en nombrosos escenaris internacionals, ha publicat els poemaris ‘Mecánica planetaria’ (2009), ‘Muere sonriendo’ (2012), ‘La del medio de las Ketchup’ (2014), ‘Viejo caos universal’ (2015) i ‘Massaslam’ (2016). L’any passat va guanyar la Copa del Món de Poetry Slam.

Iris Almenara (Castelló, 1989) és cantant lírica i poeta. En 2017 va publicar el seu primer poemari, ‘Ombligo, mundo y raíz’ (Ed. Babilonia). Ha participat en diversos festivals poètics i, actualment, forma part del col·lectiu Militancia Poética i del cor sonor Cantataticó. Recentment, ha publicat ‘Erizo púrpura’ (Petit Editor, 2021).

Hugo Mas (Alcoi, 1977), a més d’entomòleg, és músic, compositor, actor i escriptor. Ha publicat discos en solitari i amb grups com Arthur Caravan (Wegener, 2013) o Cavallo (Pentàpolis, 2015; Ethiopiques / Bum Bum Bum, 2017), i ha musicat poemes d’Alejandro Bekes i Joan Valls, entre altres autors. Va escriure el guió de la pel·lícula ‘Nosotros’ (Felipe Vara de Rey, 2018). Alguns dels seus poemes han estat publicats en obres col·lectives de poesia valenciana.

DATA/HORA

21 març 2021, 19:00

LLOC

Teatre El Musical

ADREÇA

Plaça del Rosari, 3 - 46011 València

ENTRADA

12€

Categories

Escèniques, Plans