El Festival Cabanyal Íntim celebrarà, del 6 al 16 de maig de 2021, la seua 10a edició. Baix el lema “El temps”, enguany s’estrenaran sis peces teatrals de format breu i dues llargues; a més, tindrà lloc l’espai d’experimentació i avantguarda escènica Territori Performance, per sisé any consecutiu; quatre actuacions musicals dins del cicle ‘Íntims a poqueta nit’ i diverses activitats paral·leles per a tots els públics. La gala d’inauguració serà el dijous, dia 6, al Teatre El Musical, amb La Diva com a mestra de cerimònies i les actuacions en directe de La Jamona Vegana DJ i Joaking Creole & Bapolulos.
Les peces breus seleccionades són ‘A quien pueda interesar: una historia de la guerra’, d’Elia López, amb direcció de María José Peris; ‘Amarillo 102’, de La Intensa (Marian Villaescusa i Liz Dust); ‘Café del temps’, de JuJa Teatre; ‘El camino de las cabras’, de María Cárdenas / La Teta Calva; ‘Las bañistas sincronizadas’, de la companyia madrilenya Consuelo Blanco Piscinas (foto); i ‘Réquiem por Kronos’, de Linda Vitolo i Anna Estellés. Les dues llargues, també estrenes absolutes, són ‘Theme Park Cabañal’, de Colectivo Miss Panamá, i ‘Yo tardaré un poco más’, de la companyia LaMar.
Almudena Ardit, Cía. Matteria, Alba Murcia, Colaboratorio, Pepe Peña i Manuel López seran els performers convidats a participar en la sisena edició de Territori Performance, la qual es desenvoluparà al llarg de tres hores ininterrompudes, el 8 de maig, a diferents racons del Teatre El Musical.
Pel que fa a la música en viu, Íntims a poqueta nit acollirà els concerts de Luna y Panorama de los Insectos, Rosario La Tremendita, Revisionista, i Pela i Pelu.
Per a més informació sobre totes les activitats, horaris i espais, visiteu el web del festival. Encara que les entrades estan a la venda de manera digital des de fa dies, el 8 de maig s’habilitarà un punt d’informació i taquilla al hall del TEM, obert al públic dissabtes i diumenges, de 12.00 a 14.00 i de 17.00h a 19.00 hores.
6 - 16 maig 2021
Diversos espais
Escèniques, Festivals, Plans