Micah P. Hinson

El compositor, guitarrista i cantant de Memphis, Micah P. Hinson, torna a València per a donar tres concerts íntims (28, 29 i 30 de juny) a la sala 16 Toneladas.

«Des d’Abilene (Texas), on resideix des de xiquet, es mou per l’herència del folk-rock clàssic i la tamisa amb la manera d’entendre l’angoixa i la calma de la seua generació. En la primavera de 2014 va publicar el seu seté LP, “Micah P. Hinson & The Nothing”. Un disc en què, després de la recopilació de rareses “Micah P. Hinson And The Junior Arts Collective” (2012), Hinson virava cap a sonoritats pròpies del porxo davanter d’una granja poc transitada, amb ambientacions adaptades a una hipotètica segona part d’“O Brother, Where Art Thou?”.

En 2015 va realitzar la gira del 10é aniversari del seu àlbum debut, “Micah P. Hinson And The Gospel Of Progress” (2004), una obra que ja va captivar al seu moment i que manté tota la seua vigència. També l’any passat, el mes de maig, va publicar el disc “Broken Arrows”, quasi completament instrumental i entre la psicodèlia i el so western, signat conjuntament amb el seu amic i col·laborador T. Nicholas Phelps.

Al setembre de 2017 va arribar el seu successor, “Micah P. Hinson Presents The Holy Strangers”, una moderna òpera folk de dos anys d’elaboració i catorze cançons, escrit i gravat a Denison (Texas) des d’una perspectiva analògica.

Posteriorment, el 26 d’octubre de 2018 es va publicar “When I Shoot At You With Arrows, I Will Shoot To Destroy You”. Gravat en un sol dia, a l’est de Texas, Micah es posa al comandament d’un grup de músics (The Musicians Of The Apocalypse) donant forma a unes cançons inspirades, segons ell, per la catedral de Santiago de Compostel·la».

DATA/HORA

28, 29, 30 juny 2021, 21:30

LLOC

16 Toneladas

ADREÇA

Ricardo Micó, 3 - 46009 València

ENTRADA

18€

Categories

Música, Plans