

Espacio Inestable dedica la setmana a la dansa contemporània: el 29 i 30 d’octubre podrem veure ‘Después de cortar el césped’, de Zig Zag Danza, i el 31 d’octubre i 1 de novembre, ‘María Zambrano, la palabra danzante’, de Karlik Danza.
Després de deu anys de trajectòria i tretze peces estrenades, la companyia asturiana Zig Zag Danza fa una relectura actualitzada de la seua peça ‘Después de cortar el césped, el valor de no hacer ruido’. Es tracta d’un muntatge sobre la comunicació i les dificultats que aquesta comporta. Un recorregut a través de les relacions humanes, viatjant per la solitud, l’amor, la dependència, la inseguretat, la necessitat de l’altre, l’absència d’escolta, la càrrega compartida i el camí recorregut.
Per la seua banda, la formació extremenya Karlik Danza celebra vint-i-cinc anys de vida fent un homenatge a la pensadora, filòsofa i assagista María Zambrano. Una peça dirigida per Cristina D. Silveira i interpretada per Cristina Pérez Bermejo i Elena Sánchez Nevado.
29 octubre - 1 novembre, 20:00
Espacio Inestable
Aparisi i Guijarro, 7 - 46003 València
9€/11€
Escèniques, Plans


