José Antonio y Federico

Francachela Teatro i Produccions La Tia Lola presenten a la sala Carme Teatre ‘José Antonio y Federico’, una obra escrita i dirigida per Jacobo Julio Roger.

Interpretat per Isabel Caballero, Isabel Martí, Rafa Segura i Vicent Pastor, aquest muntatge parla de la relació secreta entre Primo de Rivera i Lorca. Tal i com explica la sinopsi, «es van conéixer al Madrid de 1935, pocs mesos abans que esclatara la Guerra Civil espanyola i de l’execució de tots dos. Va haver-hi una connexió immediata i van mantindre certa intimitat durant unes poques setmanes. Com no podien ser vistos junts en públic, la seua relació es limitava a donar voltes en taxi per la capital, sempre amb les cortinetes abaixades per precaució. Es tenien que trobar d’amagat perquè a cap dels dos li convenia ser vist amb l’altre. Què es van poder dir allà dins? Una visió onírica i molt personal d’un racó desconegut de la nostra memòria històrica nacional a través de l’amistat clandestina de Federico i José Antonio».


Ajudant de direcció: Felipe Cortés. Assessora de moviment: Isabel Abril. Música: Isabel Latorre. Assessors de tango: Paco Pizarro, Magda Valles. Utillatge i vestuari: Rosa Borredá. Producció executiva: Llanos Godes. Cartell: Mineral Gràfics.

DATA/HORA

7, 9 i 10 març 2019, 20:30

FUNCIÓ ESPECIAL

Dissabte 9 març 2019, 23:00

LLOC

Carme Teatre

ADREÇA

Gregori Gea, 6 - 46009 València

ENTRADA

10€

Categories

Escèniques, Plans