Mama / La Lola Boreal

La Lola Boreal porta al Teatro Círculo, el 7 de novembre, per a inaugurar el Festival ENDOA (Entre dos orillas Atlánticas) la seua peça més recent. ‘Mama’, que ara es presenta en versió llarga, combina les arts visuals i de moviment per a parlar-nos dels pits, les mamelles, les bufes, els melons… Partint d’elles, sorgiran nous subtemes com el càncer de mama, la censura o la relació matern-filial.

Amb ‘Mama’, aquest equip artístic integrat per Noelia Arcos (directora i intèrpret), Aurora Diago (ajudant de direcció i artista audiovisual), Helena Gómez i Marta García (intèrprets), i el Col·lectiu Penja’m (espai sonor), s’ha enfrontat a un gran repte que ha intentat “atacar” des de les seues experiències, cossos i inquietuds. D’aquesta forma tracten d’abordar aspectes “sensibles” del cos de la dona, del cos malalt i del cos femení com a constructe social; qüestionar la visió micropolítica d’allò atractiu, obscè o inapropiat del cos de la dona; i acostar, humanitzar, conèixer, empatitzar, naturalitzar i reivindicar a través de l’art a les dones.

El Festival ENDOA també acollirà els passes de Guacho (8 novembre), del creador escènic i performer xilè Pablo Zamorano; (9 novembre), del coreògraf mexicà Edwin Valentín; i Medio Pueblo (10 novembre), del dramaturg i actor argentí Martín Giner.

DATA/HORA

7 novembre 2019, 20:30

LLOC

Teatro Círculo

ADREÇA

Prudenci Alcón i Mateu, 2 - 46020 València

ENTRADA

9€/11€

DURADA

50 minuts

Categories

Escèniques, Plans