


Continua la XII edició de La Cabina – Festival Internacional de Migmetratges de València. Fins al 29 de novembre, diversos espais com La Nau, La Filmoteca i La Mutant acolliran la seua programació.
Esta setmana ve carregada de noves propostes: arranca la secció Amalgama a La Nau (migmetratges de no-ficció difícils de classificar) amb la projecció, de dilluns a dijous, d’onze pel·lícules procedents de Dinamarca, Suïssa, Portugal, Japó, Alemanya i Espanya. Entre altres temes, enguany es tractarà l’auge de la ultradreta (Der Patriot, de Katja Fedulova), l’homofòbia (Unconditional Love, de Rafał Łysak), el capitalisme i el canvi climàtic (Después de María, de Nagore Eceiza), els Centres d’Internament d’Estrangers (Makun, d’Emilio Martí López) o els refugiats (Maelstrom, de Misja Pekel).
Barreira A + D acollirà dilluns la segona edició de la secció dedicada als Fashion Films, presentada per Maite Sebastiá (directora del màster en Comunicació de Moda de Barreira A+D), Carmen Errando (realitzadora i estilista), Víctor Claramunt (realitzador) i Eduardo Jaircovich (estilista i editor de moda). A més, La Mutant rebrà a Javier Gallego, qui farà un programa especial de Carne Cruda amb diversos directors convidats a La Cabina i l’actuació del grup La Plata.
Dins de la Secció Oficial es presentaran a La Filmoteca els migmetratges Éléonore, del canadenc Martin Rodolphe Villeneuve; A hard working man, d’Alexander Schwarz (Alemanya); That morning, de Wong Wai Nap (Hong Kong); Feu soleil, de la francesa Aliha Thalien; La oscuridad, de Belén Blanco (Argentina); My Mother’s Garden, de Lyna Zerrouki (França); Mani Rosse, de l’italià Francesco Filippi; i Light inside, de Dennis Stormer (Alemanya).
El dia 28 La Nau acollirà, dins de la secció Visuals, les actuacions en directe de les bandes valencianes Amatria i Wisement Proyect. La cloenda i lliurament de premis serà al mateix espai el divendres 29.
25-29 novembre 2019
La Filmoteca / La Nau / La Mutant / Barreira A + D
1,50€ / passe - Abonament 5 passes: 5€
Cinema, Festivals, Plans


