Els migmetratges de La Cabina

La Cabina – Festival Internacional de Migmetratges de València celebrarà la seua 12a edició del 21 al 29 de novembre. De les més de cinc-centes obres rebudes, s’han seleccionat quinze per a competir en la Secció Oficial 2019, procedents de països com ara França, Xina, Suècia, Alemanya, Estats Units, Argentina, Algèria, Canadà, Itàlia i Grècia. La Cabina es consolida com el festival de referència internacional en aquest format.

Entre els títols seleccionats hi trobem un tribut a la cultura pulp de Bertrand Mandico, director de la pel·lícula de culte Les garçons sauvages. Ultra Pulpe (Apocalypse After), protagonitzada per Lola Créton, va presentar-se durant la Setmana de la Crítica del passat Festival de Cannes. La cineasta grega Konstantina Kotzamani torna a participar enguany a La Cabina amb Electric Swan, un drama interpretat per Juan Carlos Aduviri, Nelly Prince i Elisa Massino, guardonat al Festival de Venècia.

Ultra Pulpe (Apocalypse After) / Bertrand Mandico

La Filmoteca de València acollirà la projecció dels migmetratges en competició oficial des del 22 de novembre. Al llarg de sis dies, els espectadors podran veure el millor cinema de 30 a 60 minuts, en versió original subtitulada i organitzat en tres sessions diàries, a més de participar als col·loquis posteriors.

Dins de la Secció Amalgama, dedicada a les pel·lícules de no-ficció i altres llenguatges, com el documental creatiu i el cinema experimental, coneixerem onze propostes originals del Japó, Alemanya, Holanda, Espanya, Portugal, Polònia, Suïssa, Països Baixos i Dinamarca. L’Aula Magna de La Nau acollirà, entre altres, la projecció d’Unconditional Love, del polonès Rafał Łysak; Wife, Girl, Mother, d’Alain Della Negra i Kaori Kinoshita; Der Patriot, de la directora alemanya Katja Fedulova; Después de María, dirigit per Nagore Eceiza; o Raposa, de la portuguesa Leonor Noivo.