
LaVAC celebrarà la huitena edició d’Abierto Valencia, del 24 de setembre al 2 d’octubre, per a donar a conèixer la programació i els nous projectes de les galeries d’art contemporani de la ciutat.
Dins d’aquesta celebració s’atorgaran premis, es realitzaran visites guiades a les galeries, hi haurà xarrades i diferents accions. El jurat —entre els quals es troben la col·leccionista Natalia Yera; el director de la fira de videoart Loop, Aurélien Le Genissel; el director del Centre del Carme Cultura Contemporània, José Luis Pérez Pont; i Sandra Moros, conservadora de l’IVAM— visitarà totes les galeries el 24 de setembre per tal de comunicar els guardons al dia següent en roda de premsa. A més del premi a la Millor exposició, de Conselleria de Cultura, i a l’Artista destacat/da, de l’Ajuntament de València, també es comunicaran els premiats amb adquisició d’obra, que enguany lliuraran la Fundació Hortensia Herrero, la col·lecció DKV, l’empresa Gandía Blasco, la Fundació Castellano Comenge i la revista MAKMA. El Premi Popular Cerveza Alhambra Abierto Valencia serà l’últim a revelar-se, el 2 d’octubre. La votació d’aquest guardó es realitzarà virtualment pel públic visitant a les exposicions.
De divendres a diumenge, de 17 a 23 hores, les galeries obriran al públic. A més, un any més, podreu gaudir de les rutes Gallery Walk organitzades per ARCO i les xarrades a l’IVAM. Hi participen: Espai Nivi Collblanc, Luis Adelantado, Aural, Benlliure, Isabel Bilbao, Alba Cabrera, Galería Cuatro, Espai Tactel, La Mercería, The Blink Project, Tuesday to Friday, Punto, Rosa Santos, Set Espai d’Art, Shiras Galería, Galería Thema, i Vangar.
24 setembre - 2 octubre 2020
Diversos espais
Gratuïta
Exposicions, Plans


