Cuerpo gozoso se eleva ligero

La Mutant acollirà el 23 de març l’estrena a València de ‘Cuerpo gozoso se eleva ligero’, una idea de Vicente Arlandis (Taller Placer) desenvolupada i interpretada al costat de Sandra Gómez, Aris Spentsas i Rosana Sánchez, que compta amb la col·laboració d’Hipólito Patón, el seu company d’escena en ‘Performance Municipal’ (Losquequedan).

Aquesta coproducció del Centre Cultural Conde Duque de Madrid s’inspira en el món del personatge de l’idiota i la seua connexió amb tres qüestions físiques molt concretes: el cos, el plaer i la lleugeresa.

«Hem treballat a partir de materials molt lleugers com l’aire, el gas i el plàstic, confrontant-los en una espècie de batalla lúdica contra la gravetat, entesa aquesta com una força que s’exerceix sobre nosaltres en tots els àmbits de la vida», explica Arlandis.

DATA/HORA

Dissabte 23 març 2019, 20:30

LLOC

La Mutant

ADREÇA

Joan Verdeguer, 16 - 46024 València

ENTRADA

10€

Categories

Escèniques, Plans