Filia et fobia / La Taimada

La Taimada, companyia catalana de dansa, teatre i performance dirigida per Olga Álvarez i Leire Llano, visitarà Espacio Inestable amb ‘Filia et fobia’, peça guardonada amb el primer premi del 34 Certamen Coreogràfic de Madrid 2020. Serà els dies 17 i 18 d’abril, dins del festival Dansa València.

«La bellesa és inaprehensible. Exigeix un acte incommensurable d’amor i d’odi. La bellesa és com la bondat, la desitges desesperadament fins que se t’acosta massa. Llavors embruta, esguita i et taca… I tu, blanc i asèptic, desesperat i sol, només vols fer-la callar».

Aquesta creació de La Taimada està dirigida per Olga Álvarez (també a la coreografia) i Jordi Cabestany, i interpretada per Clio Van Kerm i Marta Pajares Calle.

DATA/HORA

17 abril 2021, 17:00 / 18 abril 2021, 19:00

LLOC

Espacio Inestable

ADREÇA

Aparisi i Guijarro, 7 - 46003 València

DURADA

25 minuts

Categories

Escèniques, Festivals, Plans