Para que no te me olvides

    La Sala Ultramar acollirà de nou, del 10 al 12 de maig, ‘Para que no te me olvides’, un muntatge de La Família Política escrit al 2012 per Guadalupe Sáez, i interpretat per Pau Gregori, Raquel Sanz i Sandra Sasera.

    En ‘Para que no te me olvides’ resona el flamenc, la mort, la memòria i el drama salpebrats amb petites però potents dosis de comèdia. Aquest espectacle, el primer de la companyia dirigit a públic adult, va ser doblement premiat a la XIX Mostra de Teatre de Barcelona amb els guardons de Millor Actor (Pau Gregori) i de Millor Espectacle per votació del públic.

    Sinopsi: «El 25 de Julio de 2006 falleció Antonio Sáez Ramírez, ni idea de quién era, ¿verdad? Dejó como recuerdo público de su vida una noticia en un periódico local, con tantos errores como frases inexactas. Pero, ¿quién era Antonio realmente? ¿Y por qué le gustaba tanto el flamenco? Normalmente, se rinde homenaje a los grandes artistas cuando mueren, incluso a algunos políticos de dudosa creatividad. ¿Por qué no rendir un “sentío” homenaje a un entregado y anónimo admirador del arte flamenco? ¿Cómo hacerlo si no tenemos ni idea de flamenco? ¿Conseguiremos lanzar un quejío desgarrao que haga temblar hasta los focos del escenario? ¿Quién era mi padre?»

    LLOC

    Sala Ultramar

    ADREÇA

    Alzira, 9 - 46007 València

    DATA/HORA

    10-12 maig 2019, 20:00h.

    ENTRADA

    9€/11€

    Categories

    Escèniques, Plans